8 December 2011 - dagen jag valde att ta steget

Kort skoldag idag, lika död som vanligt. Men idag SKA jag fan lägga mig innan 22 satsar jag på!!!
Det är inte bra att gå och lägga sig klockan 1 varje natt och kliva upp halv 6? Konstigt va?!

Åkte till Danderydssjukhus också, var där som mentalt stöd, till min käre pojkvän. Ja ni läste rätt, pojkvän!
Nu blir det intressant! Men vi väljer  att inte avslöja vem än på ett tag... I'm sorry guys! haha <3
Oroar mig lite för en viss  person just nu också, en ex-friend typ som nu hatar mig fast jag inte gjort någonting. Men hon är som hon är, lite knas liksom?! hehehhe!
Har ju valt  att inte bry mig mer, orkar inte.Och nu med många major prov nästa vecka innan julavslutningen, ja då  jävlar ska  jag bara fokusera på migmigmig! Den ni! :D
Nej nu ska jag jaga reda på le boyfriend via sms!
Tjingeling på ett tag!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

ÅH HÄLLEN! Skicka dem till min mail ;D ;D ;D

2011-12-09 @ 12:53:37
URL: http://sisterpsychic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0