A cracked smile is all I want from you

Sitter just nu i min fina fräscha säng. Bytte lakan inatt någongång och bestämde mig även för att duscha. Liksom complete freshness-feeling?
Har sett klart på alla Transformers nu, så freaking awesome!!! Lär se dem snart igen (A)
Dagens sysslor är att:
  1. Dregla över min perfekta utbildning jag hittade igår
  2. Plugga matte
  3. Träna på NP-talet i SvB som jag ska hålla för hundklassen imorgon
  4. Träna på beskärningskunskaperna så jag klarar det provet imorgon
  5. Göra kreativa uppgiften till Romantiken
  6. Kolla på Twilight/NewMoon/Eclipse och göra en filmanalys av en av filmerna.
  7. Kötta mer matte
  8. Städa rummet
  9. Vika tvätten
That's my day folks! Gud vad kul jag kommer ha det.
Lär väl smita in här lite då och då och uppdatera er, för roligare liv kan man bara inte ha än det jag har idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0