Christmasholiday!! :D

Gud, dagen är här. Jag har äntligen mitt JULLOV!!!!
Kan äntligen andas, varva ner, och vara glad igen! Njuta, kanske bygga upp lite christmas-feelings kanske?
Denna vecka har varit bland de mest hemska men ändå den mest underbara på HELA året. Jag överdriver inte.
Så underbara två dagar jag haft nu på senaste tiden, och vet att jag kommer ha det underbart i helgen samt måndag-tisdag också!
Sen är det jul. Gosh. Och jag står inför ett dilemma.
Åka hem till Tussen kvällen den 23 och fira HEL jul med henne + familj, ELLER vara här i Väsby fira med mina gudföräldrar som gjort så mycket för mig och SEN åka hem till Tussen?
Shit vilken beslutsångest jag har. Men tror jag stannar här, känns så taskigt att bara dissa dem på julafton liksom, och jag ska få julklappar, jag vill i alla fall vara artig?
Nej nu ska jag ta och jobba lite med styrelsearbete (fredagen är inte slut än) så det är klart och jag inte behöver tänka på det mer, sen ska jag fundera ut så att jag har med mig allt till Dalarö + le boyfriend nu i helgen!

Kommentarer
Postat av: Frugan

Fruuu! Jag är avis på ditt liv nu, vill också ha det så underbart :D

2011-12-17 @ 23:20:29
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0