December, Jul, Vinter...vart?

Usch ibland känner jag mig så himla hemsk när jag glömmer att blogga. Eller tja, mitt liv är inte direkt jätteintressant, men det finns tydligen de som gillar att läsa om det, och jag mår bättre av att skriva ner det här i bloggen.

Min vecka har varit hektisk men så underbar!
Måndags var det konsert med 100 Monkeys, underbart verkligen!!!

Tisdags vanlig skoldag, fast det var sovmorgon och maskinmeck på schemat. Även detta underbart!

Onsdags så skulle jag ha möte med min hatade lärare om mitt mejl, var så spänd att jag höll på att dö. Fick lite skit ang mejlet, och förhoppningsvis klarar jag kurshelvetet. Åkte sedan hem till Tussen och sov där dessutom <3

Torsdags blev det sovmorgon hos Tussen, sen begav vi oss av till SACO mässan i Älvsjö, det var ju massvismed  universitet där!!! Fick hem massa  med papper och jag var helt klart intresserad, åkte därefter till Säby med Tussen också för att prata med Lillebror <3

Fredags var väl den segaste skoldagen ever!!! Men hem snabbt och utgång med Frugan var inplanerat! Hon kom hit, vi begav oss ut och hade skoj till tolvslaget ungefär då hon fick något anfall (stackars fru) så satte henne på tåget hem och stack tillbaka till klubben där jag hittade klasskompisar som jag partade med till 3 på morgonen.

Lördag kom jag hem klockan 4på morgonen, alltid lika härligt! -sov till 12, var med Ronja lite, sen begav jag mig av till stan för att vara ett tag med Pappa, vi skulle ju på julbord.  Var på julbord, asgod mat och dricka, drog några öl och åkte sedan hem. Kom hem strax efter tolvslaget ungefär.

Söndag (idag) vaknade jag vid 13, seg som fan och vill  bara äta hela tiden. Ugah vad jag inte har lust att plugga. Känner att allting hopar sig så nu vill jag bli av med allt!

Sen är det där  med  Julen? Vill jag fira den? Är jag i någon som helst julstämning? Det känns fan inte som jul ute i alla fall! Och nyår snart också! Vet inte hur jag ska göra... och inga pengar har jag heller, för min mor har inte velat betala mig. Grrr.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0