?

Jag vet inte riktigt. Dagen har gått förbi i ett blur alltså. Ja det blir svengelska, deal with it. Grytm mycket tankar i skallen som far runt, och jag kan inte ta bort någon eller sänka farten. Snart lär jag få huvudvärk också, ser inte fram emot det!!
Usch. Har i alla fall hunnit fixa julklapparna till gudföräldrarnas föräldrar... eller nästan i alla fall! :D Gjorde chokladkola-nougat med limesmak! :D
Nu hoppas vi bara på att de gillar det!
Vill att det ska bli lördag, så jag kan få öppna mina julklappar jag har här hemma, och åka till Tussens paradis där jag kan förlora mig själv och slippa tänka.

Kommentarer
Postat av: Frugan

Hihi, jag har din födelsedagspresent här hemma och tänkte ge dig en julklapp med :D :D :D Så nu har du något kul att se fram emot! <3

2011-12-21 @ 18:43:20
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0