Ett ord: Huvudvärk

Faaaaaaaaaaaaan vad det bultar i skallen!!!!
Gick och la mig vid 22 igår, sov fram tills 9 imorse, men under natten har jag vaknat HELA tiden av hostattacker. Kan fan inte andas när jag hostar sådär?!
OCh på det hela, nu när jag verkligen är vaken och satte mig upp (har legat och kollat på Transformers: REvenge of the fallen) så bara BOOM, huvudvärk.
TAck liksom?!
Och det är idag som jag ska kötta MatteB?! Yeah, good luck with that!
Orpon.
Nu måste jag verkligen klä på mig någonting så jag kan tassa ut till toaletten... tror inte mina gudföräldrar uppskattar om jag enbart springer ut med ett par trosor? heheh........

Kommentarer
Postat av: Frugan

ÅH jag hostar jag med! Det är icke roligt! Tycker vi borde bli friska snart :(

2011-12-11 @ 22:43:51
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0