Fler mattekurser??

Depressionen som uppstår när man hittar den PERFEKTA utbildningen för en själv och inser att man saknar en mattekurs.
Helvete.

Ni kära läsare som känner mig, ni andra med för den delen, läs informationen på länken och säg inte att jag är som gjord för utbildningen?!
http://www.liu.se/utbildning/program/polkand/beskrivning?l=sv

<---Jag just nu, allvarligt.
Nej, LiU blir det troligen (ja vi snackar Universitet nu!!) med  humanistisk inriktning. Antingen i Norrköping (helst) eller i just då aktuella Linköping. Ställde  mig precis i bostadskö där (det blev en miss, trodde jag ställde mig förra veckan), så nu ska det samlas poäng så jag har en chans till vettig studentbostad sen!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0