Funktioner, topptriangelsatsen, pararelltransversaler, sannolikheter, pytagoras, ekvationssystem med ersättningsmetoden, additionsmetoden ∞

∞= evighetstecknet
Jag har köttat matte ett bra tag nu! Kommit på vilka fler uppgifter jag har den här veckan, de ska vara klara senast imorgon (egen deadline)
Alla olika metoder och formler, jag tror jag dör snart! Tur att vi får ha formelpapper på provet! phew!
Men känns som att det mesta börjar sitta nu, för ett G i alla fall. Går i tankarna att göra en liten kort, men enkel, statistisk undersökning bara för att, för att slippa det senare liksom? Men det får bli efter filmanalysen och bokanalysen och kreativa uppgiften och inlärningen av beskärningskunskaperna!
Somsagt, det är en del, men nästa termin blir det förhoppningsvis lugnare!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0