I survived

HEMMA!
Fifan. Det blev blod, svett och tårar - bokstavligen!
Hade dock inget hål i tanden, så är överlycklig!!! :D
Problemet är att jag gnisslar tänder...när jag sover... och pressar min käke för hårt, så mina tänder är fulla med minisprickor, därav att min framtand förlorade ett hörn...
Det var ju inte så värst kul att höra.
Så nu ska jag utföra en liten gymnastikövning varje kväll och morgon för att min käke ska bli avslappnad, HÄÄÄRLIGT! 
Och tandstenen, usch på den! Hon skrapade i alla fall snällt bort den, men tårarna kom, blodet rann, och jag svettades som en tok.
Jag vet att ni vill veta allt det här.
Men är somsagt hemma nu, ätförbud i 3 timmar, ska inte äta hård mat (hej då knäckemackorna och hårda godisar!) helst och borsta tänderna 3ggr/dag. WOHOO liksom.

Jag som är hungrig nu....

Kommentarer
Postat av: Frugan

Åh lär mig käkövningen? :D Skulle SÅ behöva den!

2011-12-23 @ 15:19:00
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0