Jul hos Tussen!

Jag är hemma i väsby nu för er som ville veta

Bestämde mig idag att det blir julaftonsfirande hemma hos Tussen m. familj! För det är redan planerad en utgång då Tussen fyler 18 på julafton! :D

Ska bli rätt skönt faktiskt, och pappa ska sätta in pengar på mitt konto (kärlek! <3) så jag kan faktiskt ha LITE kul! :D
Sen får jag ju lönen från assistansjobbet också, dubbelpott liksom? :D :D
Har fixat julklapparna till gudmor + gudfar+ deras son, känns grymt bra! Tussens födelsedagspresent + julklapp också klart!! Och imorgon ska jag fixa plus-far och plus-morföräldrarnas julklappar (äppelmust från skolan samt konfekt!) samtidigt som jag är hundvakt.
Min käre Schweizare försöker dra med mig ut imorgon... är GRYMT sugen på det faktiskt!! men vettefan...

-ska nog gå och norpa lite till choklad från gudfars godiskorg han fått från jobbet (hehe) och sätta mig här vid datorn och nexusen och jaga reda på Tussen!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0