Monopol<3

Hej, idag vaknade jag typ halv 12, och var fortfarande full. Att spä på fyllan mer med 3 öl kl.4 på morgonen visade sig inte vara en särskilt bra ide.

I'm just saying

Så GRYMT KUL vi hade det igår!! Det var det nya "Monopol- Här och nu", det där när man har kort och kortläsare och skit, handlar med miljoner osv. Vi körde ju med ränta och skit, lån jag kommer fan inte ihåg allt? och ölpriser!
Vafan, en öl för 5,5miljoner, någon?
Vi valde att ge upp monopolet för G och M var tvungna att dra. Slutade upp med att vi sitter och kör ölspel, saning och konka samt 'jag har aldrig', som ensam tjej så utnyttjades man en hel del, eller ah, ni fattar. Jag var inblandad i typ alla 'konka' i alla fall!

Haha helt klart värt det, sen slaggade jag och Junior hos P som vi var hos, för vi ville fortsätta supa (hehe). Jag utnyttjade min rätt som tjej och tog en plats i dubbelsängen, på ett villkor att P fick sin sida av sängen (vilket han fick... halvt i alla fall). Det var supermysigt för vi låg och höll om varandra och hade supermys. Tydligen när Junior hade vaknat så låg jag och sov (finally!) i Ps armar...den jäveln fotade.
Måste tilläggas att P är to-die-for allvarligt fan. Jag ångrar inget!
Skulle på mellandagsrean med syster min, jag mådde ju bara så INTE bra!!! Var fortfarande full, coh jag mår illa när jag är full, så roligt sällskap var jag kanske inte? Men blev nykter och symptomfri vid typ 3-4någongång. skönt.
Kommit hem, käkat nudlar till middag (står fan inte ut med vanlig mat dagen efter kan jag tala om!)
Imorgon ska jag sova, ja ska faktiskt lägga mig nu... och sen fixa mitt rum inför nyår (Så att Ronja kommer in under min säng, bort från alla raketer) sen åker jag till Dalarö!! (Där det btw är strul igen mellan mig och A...wtf is wrong with that girl??!!?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0