Monopoly!

Tja!
Sitter här, nyduschad (jag vet att ni ville veta), och funderar på om jag kanske, bara kanske borde ta och göra mig iordning för monopolkvällen som Junior släpar med mig på?
Det lär bli en jädra massa bärs alltså!!! haha!
Ska liksom in till Stadion (god, please guide me to the right station) och där möter han upp mig, ska slagga hos honom sen också. För det finns inte en CHANS att jag åker hem till Väsby själv liksom? Hahaha, sen lär man vara rätt så påverkad också, hehehe!

Nejfan. Kläder. VAD HAR MAN PÅ SIG?!
Glömde jag säga att jag är ensam tjej där? Eh nej, tydligen inte. Och vi ska käka tacos inan, så vitt är bara att glömma! Och imorgon blir det mellandagsrea med syster min...tydligen?

Aja. Alltså kankse det blir en uppdatering ikväll eler imorgon under dagen, annars blir det när jag kommit hem. Internet på telefonen strular ju lite (morr på nexusen alltså!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0