Old memories are coming back

Jag vet hela den våren då jag satt och såg på Twilight varje kväll.
Hela det sportlovet som jag satt uppe hela nätterna och snackade med Bällsus och bananen.
Och den tiden som jag var som lyckligast, precis som många andra twilighters.
Nu har jag precis suttit och sett klart Twilight och gjort en filmanalys av den,
eller ah,
måste skriva ihop filmanalysen också ^_^
Tårarna ville börja rinna längst kinderna,
för det är så mycket minnen i den filmen som jag ALDRIG kommer att glömma.
Shit vad jag blev sentimental när jag kollade på filmen!
Kan alla repliker,
vad som ska hände,
vad de gör,
ja fan,
ALLT.
Saknar den tiden lite.

Enligt mig en av de vackraste bilderna som de tog under Twilight-året <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0