One perfect day of many more to come

Ojoj, sorry guys! Telefonen har strulat som fan med internet + jag har haft fullt upp i plugget. Här överdriver jag inte heller!!! :'( Men imorse 9:30 fick jag jullov, och dagen har varit PERFEEEKT!! Åkte in till stan för att möta le botfriend efter hans sjukhusbesök, drog in till stan, mötte upp BallenBus och hennes vänner.(som vi svagt skände ut oss inför...) drog vidare. Körde ett spontanbesök på Sergel och såg "HappyFeet2", awesome movie!!!! :D Sen mötte vi BallenBus igen, sa hejdå, gick vidare någonstans, blev kysst (ohlala) i en vägkorsning, kramades, ålte till jakan, sa hejdå till le boyfriend och åkte tillbaka till stsn igen för att gå på möte! :D Så supermysig dag! Sen bestämde vi att jag ska sova över på söndag till måndag (kanske till tisdag också) då vi ska vara moraliska stöd på vår väns rättegång...lite pirr i magen har man allt! Mami ringde också, omg säger jag bara! Kommer få utstå korsförhör på lördag kväll om le boyfriend. I'm gonna die! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0