Spänningen är OLIIIIDLIIIG

Okej, jag vet att min imitation av Peter Harrysson inte är helt korrekt men liiiite lik är den väl trots allt?

Har precis skickat in min uppsats i Engelska C, en epilog på "a family supper"... nu är det bara att vänta tills webläraren beslutar sig för att rätta den. Jag är GRYMT nervös alltså!

Röstlös som jag är, eller ah, halvt i alla fall, så ska jag nu resten av kvällen träna på mitt SvenskaB tal som jag har imorgon som en del av Nationella Provet. Är fortfarande osäker på talets uppbyggnad, tjena liksom. Måste även mejla min handledare lite info om projektarbetet.

Ringde min faster nyss, ska hem till henne imorgon efter skolan, ska bli mys <3
Nu blir det plugg, tjingel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0