Tankar

Klockan är 02:41 när jag börjar skriva det här.
Jag gick och 'la' mig vid tolvslaget, men inte har jag somnat inte.
Jag ligger bara och tänker.
Har fått höra av en viss person när vi var helt ensamma att den tycker om mig, jag tycker om den personen också. Älskar den personen, men så säger den "jag tycker nog om dig mer än vad jag borde".
Det slog slint i skallen på mig, för det går bara inte? Alltså, dundermysigt och jag trivs, känner mig trygg. Men det är FEL.
Eller så är det bara jag som tolkar fel? Fast det tror jag inte, för jag var där, jag vet vad som hände, och jag vet vad som sas. Gud, varför nu, varför egentligen? Det kan förstöra allt jag byggt upp?
Helvete.

Klockan är nu 02:47, jag ska nog inte ens skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Frugan

<3

2011-12-21 @ 16:51:25
URL: http://efterskimret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0