"ute i skogen vandrar han omkring..."

Ojojoj kass uppdatering idag, jag som ÄNTLIGEN kommit på hur jag på ett bra sätt bloggar via Nexusen?! Sorry guys! Idag har jag hållt på med granris och tuja, händerna doftar gott av kåda och granris har aldrig varit taggigare än vad det var idag! Aj säger jag bara!! Sen blev jag lessen också, insåg att jag kanske inte kan lita på en av mina bästa vänner som jag gör nu, att bara bli sviken sådär tär på vår vänskap. Orkar inte med att folk ljuger för mig, fan nej tack! Ska ha samtal om det på tisdag, vill inte ha det såhär spänt längre. :( Update om le boyfriend: kramarkramar pussar och sms hela dagen lång! Hehe nej skoja bara, vi är ju diskreta på skolan så kramar och sms blir det allt! Sen skulle han ringa men tröttmössa han är gick han och la sig, så vi ska prata imorgon <3 Det känns bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0