Dreams

Igår var det midsommarafton, och mina förväntningar var väl inte  direkt  höga då de flesta senaste varit rent av sagt skit.
Men tji fick jag.

Det började med en stor lunch med gudföräldrarnas 'gäng' och så var vi 4 "barn" till dem, alltså 12 pers! Wohoo!
När  vi blivit klara med tårtan och kaffe-/te-t så kom det några pers fram bakom husknuten!
En av barnen (eller vi alla var inblandade) hade anordnat en 'Välkommen hem F-party' då han varit i Kina i ett halvår, och satan vad mycket folk vi blev sen!
Vi var väl runt 20 pers,  höll till i Fs lägenhet i källaren på vårt gigantiska hus och partajade!
Riktigt jävla kul alltså!

Sen under kvällen ringer min bästis A och frågar om hon + de härliga grabbarna kan  komma hit? Mitt svar var ja (såklart?), men det blev lite vajkalle på tråden och det slutade upp att min 'kille'  dök upp med 3 polare, hahah! Så jävla nice alltså! Vi skickade polarna med nattbussen vid 2 någongång sen drog han och jag till mitt rum. En av de mysigaste kvällarna hitills!
Vi sov fram till 13 idag typ, mycket trevligt kan jag tala om! Och nästa helg blir det 'Lida country festival' med han, A + pojkvän, det blir härliga tider! Ska slagga hos han då också, undrar vart det här kommer ta vägen tillslut ;)

Nej men jag är fett glad för att jag bor här, får starta om livet på nytt, och ha en chans att vara tonåring.
Because everyone deserves a second chance...always!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0