Happiness is the greatest gift of them all!

Alltså de som känner mig vet att betygen i skolan spelar stor roll för mig, hela tiden. Jag nöjer mig inte med det enklaste G, jag kämpar på som fan tills jag får det MVG eller VG som jag förtjänar! 
Och just nu har jag lyckats få till det precis!

Kollade in mina betyg idag efter att ha kommit hem från en underbar helg med min familj2 och jag började grina direkt. Jag typ dör vad bra dem är! 
Tydligen har jag ändå kämpat så jävla bra och hårt, att jag går ut med ett MVG i gympa VG i de flesta ämnena, och det fruktade IGt från matte b finns inte där, för läraren har varit snäll och förlängt min kurs, fast jag ändå ska köra om hela skiten!
Jag är så lycklig att det inte är sant! 
På köpet har jag då haft en helt underbar helg med min andra familj + två härliga grabbar varav den ena är supergullig mot min bästis och den andra är supergullig helt rakt igenom! :D

Jag som inte trodde att jag skulle få känna såhär på länge för bara någon månad sen, och här sitter jag nu, en 19 juni och gråter av ren lycka för att allt är perfekt.

In i minsta detalj, 100% perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0