These steps are high and frustrating

Alltså mina rubriker låter bara så mycket bättre på engelska än på svenska?! Lite random sådär, men the truth.

För varje dag som går försöker jag se allting från den ljusa sidan, det mesta i alla fall. Eller njae, nu ljög jag lite, när jag har lust vill jag se allt ur den positiva sidan, jag är annars fett med negativ i mina tankar? No joke.

Sommarjobbar HELA sommaren på ett trädgårdsföretag, det går ut på att rensa ogräs hela dagarna, trimma och klippa gräs då och då. Jag har inte tröttnat än efter en vecka, men varje dag innan lunch får jag värsta "sick-feeling" och vill gå hem, blir illamående, trött som fan och orkar inte ett skit. Men jag har bitit ihop i fyra dagar nu *stolt tjej* och ska bita ihop imorgon också. Jag ska klara det här jobbet med bravur fan, och pengar kommer jag tjäna så det sjunger om det, och jag kommer bli ännu mera självständig än vanligtvis!

Jag ser fram emot det, men då och då får jag värsta fallet ner till skiten igen. Men jag försöker stärka mig själv, försöker bita ihop, och förösker glömma.
men minnena är inpräntade för evigt.

I helgen ska jag till min bästa vän och min andra familj, det är där jag verkligen kan koppla av, och vara mig, jag älskar det där, nu vill jag bara att klockan ska bli 18:04 så jag kan åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0