15-11-11 Tagga!

Hallå där alla bakom sina skärmar, kul att fler hittar hit?
Känner att jag är fett dålig på att uppdatera er, men skyller på att det inte går att uppdatera enkelt och smidigt från en Android telefon.

Har haft en bra dag i skolan, dock så har inte mitt lock för högra örat lossnat ännu, hur ska detta gå? Känner mig så döv, efterbliven nästan?
Nu är jag hemma  och har plockat in all min tvätt som jag tvättade igår, det var MASSA strumpor i den, jag skojar inte? Hur länge sen var det jag tvättade egentligen?!

Håller på att städa för fullt i rummet just nu, Bällsusen kommer ju hit imorgon!!!! :D Nästan en hel vecka är hon här, 5 dagar faktiskt!!! Vi börjar med att gå på bio imorgon, Breaking Dawn part 1!!! Sen får vi se vad vi hittar på, inget är bestämt faktiskt!

Nej, nu ska jag ta och fixa till skrivbordet lite, och byrån, alla dessa viktiga papper som jag lägger där, hur smart är jag egentligen?
Aja, Bällsusen om du läser det här, så inse hur mycket jag anstränger mig för din skull?? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätteglad att du anstränger dig och städar, MEN jag måste raka benen?!?!?! DET ÄR JU JÄTTE JOBBIGT! Jag kan ju inte komma med orakade ben till dig och gå runt där i kortbyxor?! Nej, så blöööh. gör ett valläte



WOOHOOO! Fast jag är inte så jätte taggad, det ska bli kul och så men eh. Ganska chill. Hur många dagar var det till Breaking Dawn? Typ 120. 95. 46. 20. 11. 3. 1. 0. Same shit. Typ. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIIIIIIIG?

VI SKA JU SE VD?! DET ÄR VÅRA PLANER?!??!?!?!??!?!

Nu kan alla som ser dina kommentarer veta att jag har orakade ben. Eh. INTE LÄNGE TILL OKEJ?!

Losers :))

Jag känner mig extra super konstig idag. HEJDÅ.

2011-11-15 @ 20:31:11
URL: http://iwzah.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0