Blogg-renovering

Bloggen var först bara tillfällig, men nu har jag bestämt mig för att behålla bloggen. Den blev min lilla dagbok som jag försvånandsvärt delar med en hel del människor dagligen? Thank you people!

Men måste renovera den lite... känns att mina kategorier är lite knasiga, och jag vet inte riktigt vart jag ska sätta alla inlägg, men det är ju något jag ska ändra på!

Idag hade jag världens tjockaste, festaste, fulaste vägg uppe för omvärlden, jag lekte stark och glad, men inombords var jag jättesvag och tänkte hela tiden på min fyrfotade vän. Hade ett prov inför körkortet för motorsåg, och det hade jag inte tränat på ett dugg, men känns som att jag klarade det ändå....förlorade tankarna lite när jag väl sågade också, så blev lite snett men jag blev helt klart godkänd, det känns bra det!
Trädet föll ju rätt liksom...

Men just nu, denna vecka har jag tonvis med skolarbete, jag skojar inte! Har så sjukt mycket att göra, jag bara måste bli av med skiten snarast!!
På det ska ett möte med studentkommitén och elevrådet dras ihop. Har varit världens sämsta ordförande känner jag!
Och fixa massa listor, kontakter, ja gud vettevad. Behöver en stor whiteboard tavla egentligen där jag kan skriva upp saker :O

Nu ska jag fundera på massa grejer också:
vart jag ska bo efter studenten
Vad ska jag göra efter studenten
Vad vill jag göra
Vilka betyg strävar jag efter
Vad vill jag med mitt liv?

Tror jag går och gömmer mig under en sten ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0