Mobilblogg helvete.

Vet ni vad?!

Jag hade världens sug att blogga idag, mitt på dagen, flera inlägg, whatsoever liksom. Men finns det en blogg.se-app för Android?
Nej.
No me gusta....

Istället valde jag att hoppa i lövhögar på skolan och njuta av hösten. Sug på den ni blogg.se!!!!

Håller typ på att bli rejält förkyld? Helt sjukt! Näsan är helt täppt, hostan är  halvt tillbaka  och jag har feber, FEBER?!?! Vet inte hur ofta jag haft feber de senaste veckorna alltså..... -.-'

Juste!!! Måste tilläggas!!!
Min käre 'lillebror' är tillbaka från USA
AND HE BROUGHT POP-TARTS TO ME!!!!
Men den jäveln la dem i fel väska....så de är i strängnäs nu. wtf!?! Och han vägrar säga hur många det är!
that evil basterd.....


Nej, nu ska jag poppa musik, nysa, gråta, och plugga lite. Skum blandning? Jupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0