Saknade, älskade Nexus

Det många inte tror om mig är att jag kan bli beroende av någonting. Alltså verkligen hypa ur när jag ser saker och ting, eller krampaktigt hålla fast i saker....
Det är ju så att jag älskar min telefon. Känner mig så naken utan telefonen och nu när jag fått tillbaka Nexusen efter andra reparationen (idioterna på Media Markt hade ju sönder den...) så släpper jag den inte!

Hämtade den efter skolan idag, och startade den direkt när jag kom hem, hux flux så sitter jag fastklistrad vid telefonen och fixar mina appar, utseendet och allting.

Hej mitt mellannamn är hopplös?

Har så grymt mycket plugg, men har jag gjort någonting? Nej.
Istället har jag suttit och tagit hem en megabra foto-app till Nexusen, så jag får fett snygga bilder när jag redigerar dem! *happyface*...hehehe. iPhone har ju 'instagram' men det finns inte för android...those basterds! Samma sak med blogg.se-appen, den finns också än så länge enbart för iPhone -.-'
Segt läge. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0