Såna där kakor, rån och god citronkräm

onödig skoldag idag tycker jag, Sämst helt enkelt. Och Lillebror mår inte bra, inte bra alls! Och jag kan inte hjälpa honom, känns inte bra ett dugg det heller!!

Sitter just nu, har suttit här i en timma, och förösker plugga, åtminstonde börja med uppsatsen till EngC.
Ingen vidare framgång kan jag tala om.

Pratat med Papi i tele idag.. kom underfund med att jag inte kan åka ut till älskade underbara Dalarö på flera helger :'( Började nästan gråta minsann!!!! Men ska försöka pallra mig dit en söndag, typ i helgen? För att få köra och kramas lite. Saknar dem faktiskt! <3

Nu sitter jag här och jag känner verkligen hur min påse med kakor ROPAR på mig att ta en till kaka. Snart mår jag illa... take them awaaaaay from meeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Tänkte göra ett separat inlägg om 100MONKEYS konserten snart, när bilderna är vattenstämplade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0