The fun is over

Om en halvtimma går jag och Bällsusen ut genom ytterdörren. Beger oss mot centralsttaionen där hon ska kliva på ett tåg tillbaka til Falun.
Det har varit så underbart härligt at ha hene här i 5 dagar, vi har gjort så mycket men ändå så lite, fattar ni?

Det är sjukt vad jag gillar den här tjejen!

Vi har sett Breaking Dawn part1 2 gånger under premiärveckan, vi har garvat åt samma saker, käkat en jädra massa onyttigt i min säng, plöjt igenom en drös med Vampire Diaries avsnitt från säsong 1 och vi har haft det kul!
Och nu åker hon...

Känns lite sad men vi ses snart igen, och vi har lika kul via Skype, så ja...men ändå?
Känns alltid som en bit saknas när hon inte är här?

Nu ska jag granska mitt rum (som var städat i onsdags när Bällsusen kom), och se till så att hon inte glömmer någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0