Vår rektor <3

Vår nya rektor är ju bara för underbar!
Hahaha, sure jag har lite agg mot honom, men det har jag mot alla typ?
Idag drog jag och resten av gymnasiemässe-gänget till det "nya säby", alltså dit skolan ska flyttas, och tja... lite pros men mest cons kan man säga.
En mörk, ful, tråkig tegelbyggnad som skollokaler med sämre toaletter än vad Säby redan har nu? Yiieeses!

Det underbara med det hela är att vi är tre bilar som åker, två bussar och rektorns bil, vi åker med Steffe i  moderna bussen, husmor kör gamla bussen och rektorn kör rektorns bil. Enkelt.
Sen ska vi ut på Järvafältet och Bög's gård (en av de "nya" lokalerna för hundträning...), och då kör husmor vilse för hon tappar oss, rektorn kör på upprepad helsträckning och STANNAR på busshållsplats, samt ställer sig utan blinkerns i väggrenen?
HAHAH gud vad kul vi hade i Steffes bil! Satt även och kommenterade hur mycket fel han gjorde, så han lärde sig lite mer. Sen så bryter Rektorn mot lite trafikskyltar och skit, det är ju hur enkelt som helst!

Sen ska jag och piff&puff få skjuts till Rotan för vi skulle hem och ska guida Steffe från Häggvik till Rotan, vi säger åt han att köra upp på E4N, medan Tussen (lilla älskade Tussen det var fel väg!) skriker "VÄNSTER" så vi kommer ut på E18N... så vi fick åka till Kista istället.

Underhållande dag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0