De två kommande veckorna bli världens bästa!

Wohoo!! Nästa vecka är jag ledig på måndag och onsdag, har bra lektioner tisdag,torsdag och fredag, och på fredag kommer älskade Bällsus ner, för VI SKA PÅ TWILIGHT FAN EVENT!!!! Precis som förra året, fast denna gång med läktarplats :D
Sen på lördag åker jag ju ner till öland och utmanar ödet, samt träffar min hund efter x-antal månader (27Februari, ni kan räkna själva), 2november blir det ullared med syrran, mamma + syrrans kompis, hem på lördagen som kommer, en ledig söndag att tillägna plugg, och sen är det back to business med ett nytt schema.
Pure awesomeness.

Måste tilläggas att jag måste tacka min kära 'syster' Manda som kirrade biljetterna åt mig och Bällsusen, hon var ändå på språng i stan, så passade på att flörta med henne att kanske häta biljetter till mig! happyface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0