F I T T A, nu drar vi

Jävla skit.
Jävla skit orpon äckel.
Jävla halsont.
Jävla feberkurvor.
Jävla illamående känsla.

Jävla, vad jag tror det är, Halsfluss?!?!?

Jag mår så grymt dåligt, har feber som går upp och ner HELA TIDEN. Jag vill inte bli sjuk?!?!?
Imorgon är det liksom styrelsemöte, skola-arbetsdag imorgon, i freaking plantskolan, förberedning inför höstmarknaden (segt.), fredag blir det transportservice och sysslor där, sen på söndag då jävlar är det arbetsdag(?!?!), höstmarknaden på Säbyholm. Entusiasmen flödar.
Hoppas jag får ta hand om Elbilen och skjutsa ner varor till parkeringen :')

Borde nog fortsätta med mitt städande av mitt rum, har kommit en BRA bit påväg, damsög under sängen och har skurat heeeeela golvet!! Nu är det hyllorna kvar. Sen ska varenda blomma, bortsett från palmen, vattnas, sen KLARTT!!
Så stolt över mig själv.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0