Geisha <3

Igår bestämdes det, jag ska få träffa mitt hjärta Geisha igen. Har inte sett henne sen februari, sen den 27 februari, men den 29oktober smäller det!!!! <3 Åh så lycklig...ska bara lycklas stå ut med mamma i en vecka då hon bor tillsammans med min mamma....hmm. men jag är stark, jag kan klara det!

Min hosta har inte blivit bättre....börjar hosta blod av och till, vilket inte känns bra alls? Men jag döljer det lite för Tussen som kollar konstigt på mig vid varje hostning.....
Hon sover över här ikväll, för vi har suttit och skrivit klart vårt partiprogram, satt och köttade i 2½timma, sen var vi tvugna att gå ut och ta frisk luft för att få nytt syre till hjärnan, sen köttade vi en halvtimma till, och NU är vi klara!! Känns så underbart skönt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0