Hostattacker

Jag avlider snart.
Och det är inte pga min mobil (den historien kommer vi till snart ska ni se!), utan det är för jag håller på att hosta upp lungorna på mig.
Seriöst. Har gått igenom två asstora och intensiva hostattacker, som varat i mer än 10 minuter!!!!!

Usch. Men har fått något piller av gudfar min, som tydligen ska lindra något i alla fall... får seom jag får sova inatt? hehehheeh. Imorgon blir det skola, sen bär de av till Dalarööö! :D
vrooomvroooooom!

Nu till min fantastiska telefon!
Den är inte så fantastisk längre. Inne på sin andra reparation och är bara 2 månader gammal. TACK media markt! Nu ska den skickas  in till Samsung themselves som ska kolla vad fan är fel på mitt wifi, fungerar det inte efter det ja då jävlar ska jag ha en ny telebobbo. Den har kostat på tok för mycket pengar för mig!!!! :'(

Nej nu ska jag jobba lite halvt med styrelsen. I'm gonna die!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0