Kallsvettas

Jag frös. JAg hostade. Jag nös. Jag skakade. Jag kallsvettades. Sängen var blöt. Nej. Dygnsur. Jag var dygnsur. Det gick inte att sova. Helvete.

Det var min natt igår?
Gick och la mig halv tio, sen tror jag att jag somnade direkt, och bara POFF vaknar jag, och jag bara skakar och är dygnsur, och svettas som FAAAN, kollar klockan som visar 23:40. Det känns ju kul?
Så det var bara in på toan och skölja av sig, lägga sig igen (nej jag orkade inte bädda om) och somna, sen var man ju död som bara den när man skulle upp imorse?

Har haft en underbar dag idag, imorgon blir nog toppen den också!! :D Och så är jag inte ensam hemma längre, F kom hem idag, och imorgon kommer gudföräldrarna + hunden + morföäldrarna!!!! Pure awesomeness.

Och ja. 
Jag har tröttnat rejält på att vara ensam.
Jag vill faktiskt ha en pojkvän som kan vara med mig och älska mig :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0