Pensionärsdags?

ojojoj! Jag måste ju bli lite bättre på det här med att uppdatera.
men jag har goda nyheter som väger upp för frånvaron!!!
JAG HAR FÅTT TILLBAKA NEXUSEN NU!!!!!

Lyckan har nog aldrig varit större!! Men fucking media markt har förstört den så jag kommer inte ut på typ NÅGOT trådlöst nätverk nu, OCH jag blir utkastad från comviq HELA tiden?!?!?! Blir så arg! Ska dit efter plugget imorgon, skrika på dem, försöka få ut en ny telebobbo, och sen så ska jag hem, äta, och PLUGGAPLUGGAPLUGGA!!!
Avlider snart, allvarligt?
Ligger så grymt mycket efter och är ute på Dalarö i helgen, good luck chuck. Plugget får jag kötta imorgon kväll. Kommer bli så underbart kul!

Sitter och lyssnar på "30 seconds to mars" och har det riktigt underbart framför min stora dator <3 nackdelen är att en gammal vän är sort of stalker och förstår inte när det är dags att vara tyst och sluta. GAH. i-landsproblemen i Helens värld liksom.

Jag vill att min telebobbo ska vara HEL. Den ska FUNGERA. Jag dör, avlider faktiskt.
Gosh.

Kommentarer
Postat av: Amandusalbertine

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2012-06-18 @ 11:39:02
URL: http://amandusalbertine.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0