Waking up an hour earlier than you should, and awake as hell.

Ja som rubriken säger, Idag har jag en av mina sämre dagar. Visst det går att se det positivt, men nej?

Jag har Tussen här hemma hos mig, jag var lite halvt invalid igår, knäna fuckade ur as hell!!! Kunde knappt gå, så det blev morfin på det. Fan vad länge sen det var som jag tog de pillrena, de verkade verkligen direkt!! Så Helen was out. Typ, kunde ju basta, garva, och ha det mys med Tussen? :D

Anyhow, vi måste åka hemmifrån mig halv 7... hehe, Tussen är ju lagom glad åt det kan jag ju tala om? För det innebär att vi skulle upp 05:45, äta frukost fixa oss och skit.
Men jag vaknade av mig själv 04:45, gick på muggen, tänkte vara gullig att göra frulle till oss båda, sen kollar jag klockan, och bara "shit". Fortfarande så har jag nog inte kopplat att det är en timme tidigare. Tussen är grymt morgongrinig bara så att alla vet (vilka är ni som läser min blogg, gullungar verkligen?! :'D), så jag går in i sovrummet och här är vår konversation:

Jag: Tussen, jag har gjort frulle...
Tussen: eh va? Hur mycket är klockan (lite panik i rösten, undrar vart den kom ifrån?)?!
Jag: tio i.....
Tussen: Tio i vad, Helen, hur mycket är din klocka? -.-'
Jag: Tio i fem :D (ja jag sa detta glatt, personen som först vaknar till liv efter 2 timmar, men inte idag inte!!)
Tussen: *ååååhgrhh...*

Det var här jag stängde dörren och gick och åt min frulle. Här tänkte man vara snäll och ha lite sällskap?

Så min frulle bestod av:
-Ett glas apelsinjuice
-Två rostade mackor med skinka och en med leverpastej
-Två koppar te (lapacho från Kahl's kaffe <3!!)

Sen ska jag ha teori heeeeela morgonen i fucking iskalla tallgården på skolan. Det här är ju roligt värre?
Nej, nu blir det faktiskt väckning för Tussen, först gör jag iordning en kopp te och mackorna till henne.

Man ska fan vara glad att ha mig som vän.....ibland ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0