A Visitor

Sitter inlindad i min handduk, tofflor på fötterna och har en av mina bästa kompisar med mig hem ikväll. Det blir en mini-sleepover, mys <3

Skolan ska tydligen flytta till Sollentuna nästa höst, har i och för sig gått ut då, men Säby finns inte kvar då? Kommer kännas fett skumt att promota en skola i sollentuna, och inte i natursköna Bro?
Det känns fel. Hellre då att skolan skulle lägga ner helt, för det är inte en bra skola jag går på....men jag vet inte.

Det är meningen att jag och Tussen ska plugga,men båda sitter och nördar facebook...och jag sitter och försvarar mig för alla bilder som jag röker på...hmmm... jag röker ju inte, feströker bara!! Och jag tänker hålla mig till det, för jag vill inte börja, har inte råd.

Men ja, jag har mitt liv och det är jag som bestämmer vad jag gör med det. Festcigg är okej. -men inte annars. 
Nu ska jag ta och kolla  om jag har fått mejl och sånt skit, surfa runt lite, och ha det trevligt med Tussen.

TJingel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0