Brainstorming <3

Tjatja bloggen!

Eller inte? Nej men jag har värsta lusten för att blogga nu, att ha någonstans att skriva av mig igen, att veta att jag har någonting att gå tillbaka till :)
Jag är så grymt taggad inför min skolas studentskiva nu, var och bokade den igår, känns toppenbra! 20Maj smäller det, wohooo!

Men nu var kruxet att hitta ett tema till skivan, allting blir ju bara så mycket roligare med ett tema?! Och företaget som vi ordnar skivan med har en tävling där bäst (mest 'gillat') tema vinner sin studentskiva, alla middags och eftersläppsbiljetter, RUBBET!
Så taggad nu, så läsare, när jag fått igenom vårt briljanta tema, rösta på vårt bidrag? Säby behöver det <3

oh shit, satte nyss en ahlgrensbilar i halsen, uuurk!!!! men fick bort biten, jiddrar vad läskigt, kunde inte andas där ett tag! :O
Nej nu ska jag se klart bring it on på 5an, sen starta 'the proposal' tänkte jag, sen får vi se vad jag hittar på, troligen plugg, och imorgon blir det träning med Ronja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0