fucktards.

Jag blir bara så arg. så irriterad.ledsen.

Fixa allt ni, jag säger upp allt imorgon, säger att vi inte är intresserade, slutar ägna min fritid åt att mejla, ringa, skriva under papper, besöka osv. Jag slutar med allt.
Ordna allt ni, eftersom allt jag försöker med tydligen är fucking FEL

Känns så bra att ni kommer och säger något fucking nu, att ni dyker upp i tid på mötena, att ni ens pratar med er klass?!?!?!
Vår skiva kommer bli bra, om representanterna sköter sin business!!!!!

Men nej. Imorgon blir det ett snack med fucktards-klassen, och sen vettefan alltså. Jag blir så less på allt bara. Att det kan vara så lätt att bara förstöra något som jag KÄMPAT med att bygga upp.

Fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0