Have you've ever noticed that bullshit is just a bull's shit?

Alltså, mobbning? Jag trodde jag slapp det i gymnasiet, men nej. Jävla idioter, ni gör mig så ledsen att jag bara vill lägga mig ner och dö. GAH!

Det är den förbannade hund-klassens jävla västerås representanter (inget emot västeråsbor, men den här, jag får vråldamp?!?!??!), de sköter inte sitt ansvar!!!! Tack gode gud har de fått två nya representatnter, som är duktiga och kan sköta uppgiften, nu hoppas vi bara att de kan göra det?

Min skola ska flytta, vi blir sista årskursen som springer ut från huvudbyggnaden, sen flyttas skolan till häggvik. Det kommer inet vara Säby längre? Och Nikke funderar på att sluta, min kära lillebror <3 Nej det går bara inte :( Blir så deprimerad av det hela, men ändå inte. Svårt att förklara....

Usch. Men på fredag åker gudpäronen iväg, ensam hemma, undrar hur den veckan ska gå? Har dock sällskap i helgen av kompisen Pelin <3 Det går somsagt lite upp och ner i livet. Nej nu ska jag plugga glosor!Tjingel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0