I'm getting good at this!

Score!
Jag har bloggat i tre dagar nu, det suger getballe att jag inte har min nexus (r.i.p.), för annars hade jag kunnat uppdatera mera med den, men icke sa nicke! :(
Jag känner fortfarande av den här positiva vågen som jag rider på, fan vad skönt det känns?!

Och när man tror att man gillar någon kan det kännas lite bättre kanske?

Jag fick frågan idag, av min kompis Tussen (man får ju inte skriva ut namn, och bokstäver känns lame, så det blir smeknamn på alla här!), om jag gillar någon, alltså verkligen verkligen gillar någon.
MEN VAD SKA JAG SVARA?!
jag vet allvarligt talat inte, jag känner känslor för en viss perosn (denna person har ännu inte fått ett smeknamn), och jag rodnar, tänker på personen, messar med personen, jag vet inte, jag blir glad och lycklig av personen. Gillar jag honom?
Kanske, men jag och mitt sociala erkännande, jag bryr mig mer vad andra kommer att tycka och tänka om det blir något mellan mig och personen,än vad jag själv skulle vara lyckligast med?
Eller det där blev fel, jag blir nog inte lycklig om jag inte kommer över mitt sociala erkännande-problem, men jag vill försöka, för det verkar som personen gillar mig? Lite i alla fall.. men sen har vi inte kännt varandra så jävla länge heller för den delen....

ÅH DAMP.
jag villvillvillvillvillvillvillvillvillvillvill......vad fan vill jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0