The world is turning, I just spin round round and round

Det känns lite halvsegt att inte kunna uppdatera här för att man 1) varit upprörd som få, 2) inte haft internet p.g.a 3) sovit på Säby i två dagar!

Men livet känns bättre nu? Är dock lite fundersam över vad jag vill, och vad andra vill för tillfället, Tussen ger mig hela tiden "her smile" till mig, och jag rodnar lite smått som en tomat... ja resten kan väl ni lista ut?
Det har varit jättemysigt att sova på Säby tillsammans med nikke i två dagar, det blev hans säng för han har flest kuddar och två täcken + att vi två låg och kollade på "Ironman" tillsammans.... vi hann inte se klart den någon av gångerna dock? Vi båda somnade xD haha!

Jag har precis satt igång med plugget på allvar, nu jävlar ska jag fixa de bra betygen! En uppsats är inskickad (highfive till mig själv!) och nu ska jag ta och träna på 24 vetenskapliga namn och svenska namn + hur växterna ser ut, det går bra nu polarn! :D

Får tillbaka min telefon snart också, min saknade och älskade Nexus S! <3 Samsungen duger, men den stänger av sig lite då och då... jag är inte direkt varsam med den, det vet jag, men ändå! snart så! Då får jag tillbaka min telefon!!!!! Wiiihooo!

Det märks att jag ändrats som person förresten, jag lyckades ta ut en sticka ur fingret själv idag!!! Ni som inte vet det, så lider jag av extrem stick-fobi. 
De gör svinigt ont.
Jag grinar bara.
Jag får panik.
Jag får ångest.
Och jag klarar inte att göra det själv.

Men idag fanns det ingen hjälp, eller jo, men Tussen är inte bra på att ta ut stickor tydligen...så jag var TVUNGEN att fixa det själv...and I made it!

Ska med Tussen hem i helgen också, fest på lördag, då även Nikke-Pikke kommer tydligen, Tussen har fått han att vara min "dejt"...och enligt hennes mamma är det något på G mellan mig och Nikke-Pikke(wtf?!?!??!). Vilket, kära blogg, det inte är. Vi är väldigt bra vänner, true story, och jag älskar honom för det... men tydligen är det mer mellan oss....? Menmen! vi får väl se vart det tar oss på lördag, eller vad säger ni...? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0