Today has been a good day!

Åh idag var jag så taggad att nita till de som jävlades med mig igår, men nitade jag till någon? Nej. Var jag lite halvt aggro och stod för mina åsikter? Ja. Känns det bättre? Nu ja. Skakade jag fyra (4) timmar efterråt?OH YES! Det första jag gjorde imorse var att desperat leta efter kontraktet, jag hittade det tillslut, det. Låg i skolan, tack vare Nikke som letade efter det (men det gömde sig för honom)... Och sen prata kort med två elever från hund-klassen samt höra efter med deras lärare om det var okej att jag pratade lite om händelserna som var igår. Så jag började prata och möttes direkt av fucktardsen, de kom inte ens ihåg vad de själva sagt igår?! Och tillsist lyssnade i alla fall klassen på mig, och de förstod tydligen att det inte var JAG som ställt till det, det var deras sk representanter som inte gör det dem ska!!!!! Jag skakade i 4timmar efter att jag pratat med klassen, mina kära pojkar muntrade dock upp mig och jag fick massa kramar av dem, de är bäst <3 usch så arg jag var! Fick skjuts av Nikke och hans mamma halv tolv, till stationen så jag kunde möta upp pappa och få webcam och headset av honom (behöver det till distanskurserna!) och sen begav jag mig till mitt andra hem. Här sitter jag nu, myst med lillasyster och väntar nu på att mami och papi ska komma hem, wiiie! MediaMarkt hörde av sig idag också! Om min saknade Nexus S...så jag ringde upp dem, satt i telefonkön i mer än en halvtimmar, fick prata med någon skum tjej som tog mitt ordernummer och så sa hon att hon ska säga till service att ringa mig. Det här var vid halv 4....nu är klockan kvart över 5!!!! Jag vill veta vad som händer med min telefon!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0