10 April

Alltså, haha!
Jag är helt jävla sjuk alltså, är så trött hela tiden och gör bara massa värdelösa saker OCH mitt största fokus just nu är att leva livet (och ta hand om mina jävla örhängen!!). Haha gud...
På söndag ska mitt sista uppdrag in i Engelska C...jag har inte ens börjat?

Bra där.

Jobbar gör jag tydligen också rätt ofta? Känns ju bra att få veta det faktiskt? Cash-flow. Inte mycket, men då jag överlever på typ 1000:- i månaden så blir jag glad för minsta lilla krona faktiskt.
Borde ta och skicka in massa CVn på olika jobb?
Jag är så dålig
Fan, framtiden börjar snart, efter studenten för fan, och jag gör ingenting att hjälpa den få en god start.

Nu babblar jag bara iväg lite.
Anyhow. Mina hestar och sen plugg.

Bra grejer det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0