Anmälan inskickad och P&L!

Min axel är fortfarande låst, jag mår skit pga min jävla axel, skolan är helt fucking fucked up. Jag sitter och jobbar arslet av mig med min powerpoint presentation. Jag gillar verkligen inte det här.

Det positiva med den här dagen är:
- Att jag hittar fler och fler artister som jag gillar på Peace and Love i sommar där jag ska vara funktionär!
- Att min ansökan till universitet/högskola på Antagning.se är inskickad och klar.
- Att jag jättejättegärna vill bli antagen till GMUn i höst
- Att jag är hemma och får sova om jag vill (även cash-flow).

Menmen, nu är det bäst att jag fortsätter med mitt pluggande. Har en hel del att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0