Bölar som en tok

Min cykel lämnade mig idag.
Den har tjänat mig sen 31 Maj 2003 -min tioårsdag.
8 årgammal blev den, nu har den gett upp och går bara emot mig hela tiden. Jag har också gett upp. Vill skrota skiten. När jag flyttar så kommer den inte ens följa med mig, den kommer åka till begravningsplatsen kallat "tippen".

Blir så arg och ledsen, jag ska cykla på den IMORGON, jag BEHÖVER den! Och pappa var den som började med att förstöra mitt cuykelhelvete så att jag fick ett sugit jävla getballe däck framtill när  jag hade två ASBRA terrängdäck innan. Nu har jag bara ett asbra däck, och det är bak.
Men fram går det inte in luft överhuvudtaget!!!!

Man kan inte ens bända loss däcket??!!
Som tur är så har både Gudfar och deras son F en varsin moutainbike. Vi tog ner Fs cykel, pumpade upp den och tvättade den. Jag har en cykel imorgon, men min gudmor vill typ att jag ska laga den jag har och cykla på den.

Det är fan inte värt det, det är ett skrotobjekt som tjänat mig många vårar, somrar och höstar. Många mil har vi haft tillsammans och vafan. Det är inte så att jag vill bli mer och mer beroende av dem? Jag VILL stå på egna ben men just nu, för fucking tillfället SÅ GÅR INTE DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0