Effektiv sjukdag med Röntgen, frisören och pakethämtning!

Goddagens, god kväll!

Jag har ont som fan idag, inget hjälpte över att jag åkte till Röntgen o var tvungen att vrida och vända hej vilt på knäna och armbågen. Aj satans vad det gjorde ont.

Åkte från Löwet till väsby centrum, bestämde mig huxflux att fixa frisyren min. 1040:- kostade kalaset.
Svider lagom och bra, men det var det värt!
Hon gjorde liksom:
-färgning av utväxt
-blekning av hår
-färgning av hår
-klippning av hår
-styling av hår

För allt det där. Jag fick fan en bra deal känner jag, och jag bara ÄLSKAR min nya hårfärg som är som min normala blonda färg, fast med koppar och guldtoner! SÅ JÄVLA SNYGGT!

Fett bra investering med andra ord.

Min och Frugans utstyrslar som vi ska ha på skivan kom idag btw, så de hämtade jag ut. Var ju ändå på vägen hem... DE ÄR ASSNYGGA? Mygod. Jag är KÄR i min hatt <3 x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0