Ett G får fan räcka

Fick ett mejl från min oerhört hatade svenskalärare. Nu vill hon att jag gör 3 jävla novellanalyser OCH fördjupning på dess författare. Hon vill att jag läser och skriver en uppsats om VARSITT kapitel för två jävla redovisningar jag missade. Hennes kommentar hon sa till mig i skolan var:
Du ska få en uppsats att göra för att stärka ditt VG

Jo man tackar. OM jag inte gör en av de här uppgifterna ja då får jag "bara" ett G, ja vafan. Ett G får banne mig räcka! JAG ORKAR INTE MED RAGATAN!

__________

Kollade nyss antagningsstatistiken på programmet i Kalmar, jag ligger 3.86 högre i merit än de som kom in förra året, känns bra. Nu tillägnas allt mitt hopp åt att jag kommer in på förstahansvalet. Keep your fingers crossed

Update om min smärta:
Benen skakar något, gör ont, värker, jag mår illa av någon anlending (troligen p-pillrena), är hungrig hela tiden. Åh jag vill fa inte leva längre?

Skulle kunna åkt till röntgen idag, men jag gjorde inte det då jag var hemma o var sjuk. Liksom, utsätta mig själv för den pressen att STÅ på benen och lyckas ta mig buss till buss, upp för trappor, ja you name it.
Nej tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0