Feel the power!

#feelthepower är min nya favorit hashtag på twitter och instagram (Hallen31 på båda, följföljfölj!), haha!

Igår bar det av mot söder, och Snaps Bar Och Bistro. Mitt nya favvo ställe, eller ja typ. När personalen känner igen en såå kanske man har varit där några ggr ;) hahha!

Drog somsagt dit, började med en öl, mums! Länge sen jag lyckades dricka ett helt stort glas öl själv liksom. Det blir ju flarror på DAAM och sånt, men ah, sen monopolkvällen går det bara icke!
Anyhow!
Hade askul, hade med mig mina stammiskort så jag fick vin efter vin efter vin. Tror jag var uppe i 5glas vin, fulla till bredden? Awesomeness.
Då jag tjafsat med KusinVitamin och trodde han skulle befinna sig där (han är alltid där typ?) så ville jag snacka med han. Men nej, han var inte där.
Meeeen så bra som jag är så fick jag dit honom vid 2 på natten, även fick han att gå med på att agera skjuts hem för mig. Hade annars kirrat skjuts borta i Tumba med min party-kompis. Det var fett skönt!

Som vanligt satt vi o snackade i en evighet i bilen, sen halv sex kom jag hem xD gick o la mig, sov fram till 14 idag!
Åh känner mig så duktig! :')

Seeeen, så äre inplanerat med Junior att vi ska på bio på onsdag o se nån film, och på lördag ska jag ut med KusinVitamin på snaps där han ska supa mig under bordet. Det går bra nu polarn! hahah! :'D

Somsagt folket:
Feel the power

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0