Full rulle hela dagen!

Min klocka ringde, jag stängde av den och somnade om. Med andra ord fick jag lite panik när jag vaknade 3minuter senare (wtf?!).

Gjorde mig iordning och gav mig iväg. Gick bra hos min psykolog, sen fick jag vänta i väntrummet typ 30minuter på att barnmorskan skulle komma ut och hämta mig. Jag fördrev tiden med att äta min medhavda lunch och leka med Nexusen.
Hon hämtade mig, supergullig kvinna verkligen, fick mina piller som såg rosa ut, mycket trevligt! Nej men, får testa dem i 3 månader (oerhört intressant läsning, jag vet), hoppas det går bra! Hämtade ut dem och stack till donken för att hämta ut min gratis-latte och somsagt ta mitt piller.

For iväg till stan, satte mig på stadsbiblioteket och lekte runt på deras datorer (de har btw blockat twitter, those basterds!), gick ut, när jag får sms av min gulliga faster som frågar om jag fortfarande är kvar, och att jag då skulle sticka till entren. Sprang typ in i henne! MYCKET TREVLIGT!
Snackade lite fort, sprang sedan iväg på upptäcktsfärd längst sveavägen för att göra mitt alkohol- och drogtest för jobbet jag söker. Hittar gatan tillslut och får göra testerna. Där skedde blodprov nummer 1.

Bestämde mig att det är väl trevligt med en promenad längst hela sveavägen, så började knata på, sticker in på ÖoB, handlar schampoo,balsam,tvål  och prylar jag behöver pronto  liksom. Har påvägen dit gått förbi Hötorgets Blodgivarcentral, tog ett impulsivt beslut och stack dit. 
Blodgivare ska jag bli!

Fyllde i alla papper, ja you name it, hela processen, fick gå in, prata med nån kvinna (också  denna supertrevlig!) som ville ta blodprov nummer 2 på mig. Kollade konstigt på mina prickar (reagerade konstigt nog på tejpen jag fick från prov1) på höger arm som jag då fick förklara för henne. Jaja, det var bara att ta i andra armen.

Åker hemåt, har två försvagade armar  som bultar en liten aning, även pillerjag måste komma ihåg att ta varje dag samt uppmaningar att ta astmamedicinen varje dag.
Asbra dag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0