Fullbokad brud

Det regnade idag, det är söndag idag, det blev ytterligare en filmdag för fröken Andersson tyckte jag!

Ronja ville inte ens resa sig upp ur sin säng, bara sov o sov och sov, så vid 14:00 nånstans däromkring puttade jag ur henne ur sin säng. Hunden måste ju ut och pissa?!

Även sprungit runt lite i huset med mina studentklackar... vill inte pressa ner fötterna med blöta strumpor igen, så kör barfota-style nu!
Blir antagligen en till session med blöta strumpor, men det får bli närmare studenten liksom? Allt för att underlätta iklämmandet av mina kryssningsfartyg till fötter med blöta strumpor...

Bestämt mig för vilken klänning och vilka skor jag ska ha på mig på studentmiddagen på skolan och mösspåtagningen den 7 juni, där kör vi svarta klackar med små nitar, en lila klänning, även denna i chiffong, med svart skärp-detalj på.
Perfa!

nu är tanken att jag ska lyckas röja upp lite i mitt rum, kolla upp HUR jag ska gå till en gata imorgon (alkohol och drog-prover hos Manpower Hälsopartner, den ni!) och ah, lite småskit med andra ord!
Även ringa Junior, fråga vad han har för sig, planerna för imorgon. Ja you name it. 

Jag är en fullbokad brud imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0