Glad påsk och nu kör vi igen!

Well, utgången igår var mycket trevlig, minus killen på dansgolvet...
Och jag kom som vanligt hem runt 5 imorse. Var det en bra idé?
Njaa, inte när jag var tvungen att kliva upp halv 11 xD

Ikväll blir det kanske utgång igen, vettefan OM det blir, meeen man kan alltid vara öppen för förslag, right?
För vi har ingen påskmiddag eller något sånt, utan vi körde på påsklunch som inte alls var särskilt påskig om man får kalla det så. Men gott var det!
Lammytterfile, potatismos med cheddar i, och dillsås. MUMS sen vart det tiramisu till efterrätt. Jag rullar fram!

Har lust att lägga mig och sovalite, är så förbannat trött, men då kommer jag inte kunna sova inatt och då innebär det utgång igen och ja..nej. hahhaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0